Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602010028847
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Město Nové Město na Moravě
Identifikační číslo:
00294900
Poštovní adresa:
Vratislavovo náměstí 103
Obec:
Nové Město na Moravě
PSČ:
592 31
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
posta@nmnm.cz
Tel.:
+420 566598359
K rukám:
Mgr. Daniela Krejčí
       
E-mail:
daniela.krejci@meu.nmnm.cz
Fax:
+420 566598305
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://radnice.nmnm.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.nmnm.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.nmnm.cz/vz00000400
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Komunitní dům seniorů Nové Město na Moravě
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Nové Město na Moravě
Kód NUTS CZ063 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem veřejné zakázky je provedení stavebních prací spočívajících ve vybudování nového bytového domu s nezbytným příslušenstvím. Stavba bude mít charakter bytové stavby pro seniory, osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. Součástí předmětu plnění je zajištění dokladů umožňujících řádné užívání díla. Bližší specifikace předmětu VZ je uvedena v zadávací dokumentaci.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
45000000-7
 
Další předměty
45211300-2
45211340-4
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
25 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
01/08/2016 (dd/mm/rrrr)  
Dokončení
31/10/2017 (dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
v rámci výběrového řízení: zadavatel požaduje složení jistoty ve výši 300 000,-Kč

v rámci plnění předmětu VZ:
zhotovitel předá objednateli bankovní záruku ve smyslu § 2029 a násl. občanského zákoníku ve výši 10% ze sjednané ceny platnou nejméně 215 kalendářních dnů. Z této bankovní záruky musí vyplývat právo objednatele čerpat finanční prostředky v případě, že zhotovitel neodstraní případné vady a nedodělky zjištěné při předání a převzetí díla.
Bankovní záruku podle předchozích dvou odstavců tohoto článku lze nahradit rovněž složením jistiny ve výši 10 % ze sjednané ceny díla na bankovní účet objednatele

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
platební podmínky a podmínky financování jsou zveřejněny v detailu veřejné zakázky na profilu zadavatele https://zakazky.nmnm.cz/ v zadávací dokumentaci - návrhu smlouvy o dílo

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek
1) Vymezení subdodavatelů:
Zadavatel požaduje, aby zhotovitel prováděl vlastními kapacitami tyto části díla:
- zdění- práce HSV
- elektroinstalace
-zdravotechniku a vytápění

2) zadavatel stanovuje závazné dílčí termíny plnění :
a) dokončení základových konstrukcí SO - 01 do 31.12.2016
b) dokončení hrubé stavby stavebního objektu SO - 01 komunitní dům včetně střešního pláště, a to nejpozději do 15.6.2017. Hrubou stavbou se pro tento účel rozumí veškeré svislé a vodorovné nosné konstrukce a zastřešení SO - 01.

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Profesní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, nebo z jiné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění
c) doklad osvědčující odbornou způsobilost:
- dodavatel jako doklad prokazující jeho odbornou způsobilost předloží Osvědčení o autorizaci podle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a architektů činných ve výstavbě ve znění pozdějších předpisů pro obor „Pozemní stavby“
- dále úřední oprávnění podle zákona č. 200/1994 Sb., o zeměměřičství a o změně a doplnění některých zákonů souvisejících s jeho zavedením, ve znění pozdějších předpisů, pro osobu ověřující výsledky zeměměřičských činností
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel pro prokázání své kvalifikace předloží rovněž čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
čestné prohlášení
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
a) seznam významných stavebních prací poskytnutých dodavatelem v posledních 5 letech odpovídajících svým charakterem předmětu veřejné zakázky. Za významnou stavební práci je považováno provedení novostavby či celkové rekonstrukce budovy z kategorie budovy pro bydlení či budovy občanské výstavby. Kvalifikační předpoklad je považován za splněný, bude-li předložený seznam obsahovat alespoň 3 dokončené stavby, kdy finanční objem stavby činil nejméně 10 mil. Kč bez DPH u každé z nich.

Přílohou seznamu musí být osvědčení objednatelů o řádném plnění.
Osvědčení musí obsahovat:
- cenu, dobu a místo provádění stavebních prací a stručný popis stavby
- údaj o tom, zda byly stavební práce provedeny řádně a odborně
- kontakt na příslušného zadavatele

b) seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění zakázky. Limitem splnění tohoto požadavku je předložení seznamu :
– jednoho hlavního stavbyvedoucího: VŠ stavební, 10 let praxe, autorizace pro obor Pozemní stavby, zkušenost s realizací nejméně dvou bytové stavby v hodnotě min 10 mil. Kč bez DPH).
- zástupce stavbyvedoucího: VŠ stavební, 5 let praxe, autorizace pro obor Pozemní stavby, zkušenost s realizací nejméně jedné bytové stavby v hodnotě min 10 mil. Kč bez DPH).
- stavbyvedoucí s elektroinstalací: SŠ vzdělání, autorizovaný technik/inženýr pro obor „Technika a prostředí staveb specializace elektrotechnická zařízení“, zkušenosti s realizací nejméně jedné stavby v hodnotě 10 mil.
- stavbyvedoucí části TZV: SŠ vzdělání, autorizovaný technik/inženýr pro obor „Technika a prostředí staveb specializace vytápění a vzduchotechnika“, zkušenosti s realizací nejméně jedné stavby v hodnotě 10 mil.

Přílohou seznamu musí být pro každého technika: osvědčení o vzdělání, uvedení čísel autorizací techniků, délka praxe a seznam referenčních staveb

Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
2864/2016
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: (dd/mm/rrrr) Čas: (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 23/03/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 12:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
180
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 23/03/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
12:30 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
sídlo zadavatele
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:
Otevírání obálek s nabídkami se mohou zúčastnit zástupci uchazeče, jehož nabídka byla podána ve lhůtě pro podání nabídek. Při otevírání obálek se tito uchazeči prokáží plnou mocí vystavenou osobou oprávněnou za uchazeče jednat.

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Veřejná zakázka je realizována v rámci programu „Podpora bydlení“, podprogram 117D064: Podporované byty pro rok 2016
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty v souladu podle § 67 Zákona ve výši 300.000,-Kč.
Zadavatel stanovuje částku 25 000 000,-Kč bez DPH jako maximální akceptovatelnou.
Nabídky, které budou obsahovat nabídkovou cenu tuto částku přesahující, budou vyřazeny pro nesplnění zadávacích podmínek.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
24/02/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh