Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7501012020676


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Nové Město na Moravě
Identifiakční číslo:
00294900
Poštovní adresa:
Vratislavovo náměstí 103
Obec:
Nové Město na Moravě
PSČ:
59231
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 566598311
K rukám:
Mgr. Daniela Krejčí
       
E-mail:
daniela.krejci@meu.nmnm.cz
Fax:
+420 566598308
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://radnice.nmnm.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.nmnm.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Zajištění městské dopravy v Novém Městě na Moravě na období 2016-2018
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. 2 (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Nové Město na Moravě
Kód NUTS
CZ063
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění dopravní obslužnosti území města Nové Město na Moravě a jeho místních částí provozováním městské hromadné autobusové dopravy na období 2016-2018.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 950 000
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
60112000-6
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
23/09/2015 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Dopravní výkon:
Předpokládané množství ujetých km: maximálně 60 000 ročně, v případě změn rozsahu veřejných služeb dle požadavků zadavatele neklesne rozsah veřejných služeb pod hodnotu 30 000 km v každém jednom kalendářním roce.
Předpokládané množství ujetých kilometrů na rok 2016 je 45 000.
Předpokládané množství kilometrů bude sloužit jako podklad pro sestavení nabídkové ceny.
V období plnění předmětu VZ není vyloučena změna tras a počtu linek při zachování max.počtu kilometrů.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
-
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
-Zadavatel stanovuje částku 27,50,-Kč bez DPH/km jako maximálně akceptovatelnou
-Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty v souladu podle § 67 ZVZ ve výši 100 000,-Kč

- Odůvodnění dle §156 odst.1 zákona č. 137/2006 Sb.:
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Hlavním cílem veřejné zakázky je výběr dopravce k řádnému a plynulému zajištění dopravní obslužnosti veřejnou službou na území města Nové Město na Moravě a jeho vybraných místních částí. Zabezpečení dopravní obslužnosti města Nové Město na Moravě představuje základní sociální a společenskou funkci města. Provoz městské hromadné dopravy je zabezpečován do 31.12.2015 stávajícím Dopravcem s platnou smlouvou. Výběr dopravce na další období (2016-2018) je nutné realizovat v souladu s nařízením EP 1370/2007 a platnými zákony a předpisy ČR, které vyžadují formu veřejné soutěže nebo nabídkového řízení.

b) Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zabezpečení provozování pravidelné městské hromadné dopravy na období 2016-2018

c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb dodavatele:
Dopravní obslužnost města je zabezpečení dopravy po všechny dny v týdnu především do škol a školských zařízení, k orgánům veřejné moci, do zaměstnání, do zdravotnických zařízení poskytujících základní zdravotní péči a k uspokojení kulturních, rekreačních a společenských potřeb, včetně dopravy zpět, přispívající k trvale udržitelnému rozvoji města.

d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
1.1.2016 - 31.12.2018
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
20/08/2015 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh