Formulář 01 - Oznámení předběžných informací

Název formuláře Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7401011091246


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Město Nové Město na Moravě
Identifiakční číslo:
00294900
Poštovní adresa:
Vratislavovo náměstí 103
Obec:
Nové Město na Moravě
PSČ:
59231
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 566598300
K rukám:
Mgr. Daniela Krejčí
       
E-mail:
posta@nmnm.cz
Fax:
+420 566598305
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://www.nmnm.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.nmnm.cz/
Další informace lze získat:
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)

ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
 
Další předměty
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
     
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)  
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)

ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY

II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Nové moderní technologie v Novém Městě na Moravě
 
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Kategorie služeb: č. (pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
serverovna-oddělení informatiky,Vratislavovo náměstí 103, Nové Město na Moravě,
Kód NUTS
CZ063
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
 
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
 
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Předmětem veřejné zakázky je dodávka a implementace všech komponent projektu "Nové moderní technologie v Novém Městě na Moravě " včetně technické podpory po dobu udržitelnosti projektu reg. č. CZ.1.0.06/2.1.00/22.09389, který je realizován v rámci Integrovaného operačního programu, oblasti podpora 2.1 - Zavádění ITC v územní veřejné správě, výzva 22 – konsolidace IT a nové služby TC obcí a je spolufinancován Evropskou unií.

Cílem je:

- konsolidace HW a SW úřadu včetně virtualizace aplikací, desktopů, serverů, infrastruktury.

- rozvoj služeb TC ORP a návaznost na TCK

- zvýšení bezpečnosti a bezpečnostní infrastruktury TC ORP

- elektronizace procesů, digitalizace dat a propojení lokálních AIS

Předmětem je dodávka vybavení pro projekt , včetně dopravy, montáže, zaškolení obsluhy, konfigurace a nastavení jednotlivých HW a SW částí a připojení do stávající infrastruktury:

Požadované položky dodávky:

- virtualizace serverové licence ( 5 ks)

- zálohování virtuální infrastruktury ( 8 ks)

- virtualizace klienti ( 25 ks)

- 1U Servery ( 5 ks)

- diskové pole (2ks)

- 10 Gbit switche (2ks)

- 10 Gbit propoje iSCSI ( 36 ks)

- firewall a analýza síťového provozu – IPS ( 2 ks)

- centrální objednávkový systém

- portál úředníka

- skenovací stroj o velikosti skenu A0 pro digitalizaci

- technická podpora dle přílohy č.1 servisní smlouvy po dobu udržitelnosti projektu ( 5 let)
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 572 828
Měna:
CZK
 
nebo rozsah: mezi
a
 
 
 
Měna:
 
Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
 
 
 
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
48822000-6
 
Další předměty
38520000-6
30200000-1
30233141-1
48300000-1
 
 
 
 
 
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
04/08/2014 (dd/mm/rrrr)
 
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
 
 
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Odůvodnění účelnosti veřejné zakázky pro účely předběžného oznámení veřejného zadavatele podle § 1 vyhlášky 232/2012:
a) Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Účelem této veřejné zakázky je realizace projektového záměru Nové moderní technologie v Novém Městě na Moravě, reg. č. CZ.1.06/2.1.00/22.09389, který je realizován v rámci Integrovaného operačního programu, oblasti podpora 2.1 - Zavádění ITC v územní veřejné správě, výzva 22 – konsolidace IT a nové služby TC obcí a je spolufinancován Evropskou unií, včetně technické podpory po dobu udržitelnosti projektu.
Zadavatel v rámci projektu hodlá zajistit:
- konsolidaci HW a SW úřadu včetně virtualizace aplikací, desktopů, serverů, infrastruktury.
- rozvoj služeb TC ORP a návaznost na TCK
- zvýšení bezpečnosti a bezpečnostní infrastruktury TC ORP
- elektronizaci procesů, digitalizaci dat a propojení lokálních AIS

b) Popis předmětu veřejné zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka a implementace všech komponent technologie v rámci projektu "Nové moderní technologie v Novém Městě na Moravě"
Požadovaná technologie:
- virtualizace serverové licence ( 5 ks)
- zálohování virtuální infrastruktury ( 8 ks)
- virtualizace klienti ( 25 ks)
- 1U Servery ( 5 ks)
- diskové pole (2ks)
- 10 Gbit switche (2ks)
- 10 Gbit propoje iSCSI ( 36 ks)
- firewall a analýza síťového provozu – IPS ( 2 ks)
- centrální objednávkový systém
- portál úředníka
- skenovací stroj o velikosti skenu A0 pro digitalizaci
- technická podpora dle přílohy č.1 servisní smlouvy po dobu udržitelnosti projektu ( 5 let)
c) Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb dodavatele:
Klíčovým přínosem projektu je poskytnutí moderních ICT služeb. Hlavní myšlenkou je sdílení služeb eGovernmentu v prostředí správního obvodu, a to jak pro obce, tak pro PO města, kterým bude nabídnuta možnost podpory el.procesů a pořízení skeneru A0 pro digitální technické mapy. Tím dojde k naplnění potřeby implementace principů eGovernmentu do území. Dalším přínosem je zvýšení veřejné kontroly nad vydávanými prostředky pomocí realizace nákupu, a tak naplnění dalšího kroku k docílení transparentní veřejné správy. V rámci konsolidace sítě bude zavedena virtualizace stanic a posílena bezpečnost sítě.

d) Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky:
Realizace předmětu veřejné zakázky by měla být zahájena ihned po podpisu smlouvy, ukončení nejdéle do 15.3.2015 včetně 30 dnů zkušebního provozu.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)


ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Dodávka řešení HW a SW ( bez nákladů servisní smlouvy) bude spolufinancována ze zdrojů Evropské unie a Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu, oblasti podpora 2.1 - Zavádění ITC v územní veřejné správě,reg.č.projektu:CZ.1.06/2.1.00/22.09389
Servisní náklady po dobu udržitelnosti projektu 5 let budou hrazeny výhradně z rozpočtu zadavatele, tzn. bez jakékoliv finanční spoluúčasti dotace.
Platební podmínky jsou uvedeny v obchodních a platebních podmínkách -přílohy zadávací dokumentace: Návrh Smlouvy o dílo, Návrh Servisní smlouvy.
 
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
 
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je zadávána v rámci projektu "Nové moderní technologie v Novém Městě na Moravě", reg. č. CZ.1.0.6/2.1.00/22.09389, který je realizován v rámci Integrovaného operačního programu, oblasti podpora 2.1 - Zavádění ITC v územní veřejné správě, výzva 22 – konsolidace IT a nové služby TC obcí a je spolufinancován Evropskou unií.
 
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
-zadávací dokumentace bude volně přístupná na profilu zadavatele https://zakazky.nmnm.cz/
-zadavatel bude požadovat poskytnutí jistoty v souladu s §67 zák. č. 137/2006, o veřejných zakázkách, ve výši 80 000,-Kč
-zadavatel informuje, že s ohledem na financování veřejné zakázky z prostředků EU, neposkytnutí finančních prostředků představuje důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby v zadávacím řízení pokračoval.
 
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
01/07/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh